1 million glade kunder
230+ flyttefirmaer
500,000 udførte flytninger

Persondatapolitik

Fortrolighedspolitik

Når du bruger vores hjemmeside og anmoder om pristilbud, er det vigtigt, at du ved, at vi respekterer dit privatliv og er forpligtet til at beskytte dine personlige data. I denne fortrolighedspolitikken forklarer vi, hvilke data vi indsamler og behandler, med hvilket formål, hvordan vi styrer dine personlige data og hvad dine rettigheder er.

1. Hvilke personlige data indsamler vi, behandler og hvorfor?

Flytning24.dk indsamler og bruger dine personlige oplysninger til effektivt at matche din anmodning om et tilbud med flyttefirmaer. Vi bruger disse personlige oplysninger udelukkende til at matche dig med flyttefirmaer. Dine personlige oplysninger og krav stilles til tredjeparts kontraherede partnere, så de kan kontakte dig for at opfylde din anmodning om tilbud.

1.1 Anmodning om tilbud

Når du bruger vores service og anmoder om gratis tilbud, kræver vi følgende personoplysninger:

Personlig data Formål
Fornavn, efternavn og køn Både os og flyttefirmaer vil gerne tale til jer personligt.
Adresse og bopæl Vores system matcher dig med flyttefirmaer baseret på din adresse og dit bopæl.
Telefon nummer Det er muligt, at flyttefirmaer kræver yderligere oplysninger om dit projekt, inden de sender et tilbud.
Email adresse Flyttefirmaer sender deres tilbud til den angivne email adresse.
IP-adresse For at undgå misbrug af vores service af ondsindede besøgende, gemmer vi din IP-adresse

For at modtage brugerdefinerede tilbud modtager de valgte flyttefirmaer ovenstående data, undtagen IP-adressen. Alle flyttefirmaer, der er tilknyttet os, har accepteret vores Vilkår og Betingelser, som siger at flyttefirmaer må kun bruge dine personlige data med det ene formål at give dig et tilbud.

1.2 Anmeldelser og kundetilfredshed e-mails

Vi forbedrer løbende vores service og webside for at skabe den perfekte match mellem forbrugere og flyttefirmaer. Efter at have indsendt din anmodning om tilbud, er det muligt, at vi sender dig en mail, hvor vi beder om tilbagemelding om følgende:

Formål Forklaring
Anmeldelse Hvis du ansætter et flyttefirma via vores hjemmeside, så kan både firmaet og / eller os sende dig en e-mail efter afslutningen af projektet med en anmodning om at skrive en anmeldelse. Når du har skrevet og indsendt anmeldelsen, vil den være synlig på vores hjemmeside, for eksempel på profilsiden til et flyttefirma sammen med dit fornavn. På denne måde hjælper du andre forbrugere i udvælgelsesprocessen.
Kunde tilfredsheds undersøgelse Hvis du anmoder om tilbud på vores hjemmeside, kan vi sende dig en kundetilfredshedsundersøgelse. Vi er ivrige efter at vide, om anmodningen om et tilbud hjalp dig med at finde det rigtige flyttefirma. Derudover er vi ivrige efter at høre om din oplevelse med vores service, og hvad vores forbedringsområder er ifølge jer.

Foretrækker du ikke at modtage disse e-mails? Afmeld abonnementet ved at bruge linket nederst i e-mailen eller spørg vores kundeserviceteam om at gøre det for dig.

1.3 Kundeservice

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller oplever et problem med vores service, kan du maile, chatte, ringe, sende os en besked på Facebook eller tweete os. De personlige oplysninger, du giver i denne besked, vil kun blive brugt af os for at tjene formålet med at hjælpe dig.

1.4 Hjemmeside besøg

Når du bruger vores hjemmeside, placerer vi cookies på din computer. Cookies gør det muligt for vores hjemmeside at arbejde så optimalt som muligt og hjælper med at personliggøre din online oplevelse ved at give os indsigt i din surfingadfærd på vores hjemmeside. For eksempel giver det os mulighed for at se, hvor du klikker, hvilke søgninger du bruger, og de sider, du besøger. Med alle disse indsigter kan vi løbende forbedre vores hjemmeside for at tilbyde den bedste oplevelse.

Vi behandler disse oplysninger gennem tredjeparts værktøjer som Google Analytics og Hotjar.

1.5 Nyhedsbrev

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev til inspiration, nyheder og tips om projekter i og omkring dit hus. Vær opmærksom på at dette er noget du skal gøre manuelt, da vi ikke automatisk føjer dig til postlisten efter at have anmodet om tilbud. For vores nyhedsbrev har vi brug for følgende personlige oplysninger:

Personlig information Formål
Navn Vi vil gerne tale til jer personligt.
Email adresse Vi sender nyhedsbrevet til den e-mail-adresse, der registreres af dig.

Vil du afmelde dig fra vores nyhedsbrev? Klik på linket nederst i nyhedsbrevet eller spørg vores kundeserviceteam om at gøre det for dig.

2. Hvem har adgang til dine personlige data?

Vi deler kun dine data med tredjeparter med det ene formål at tilbyde dig de tjenester, du søger. Dine personlige oplysninger og krav gives til tredjeparts partnere, så de kan kontakte dig for at opfylde din anmodning om tilbud. Disse tredjeparter omfatter: flyttefirmaer og it-tjenester. Disse parter har kun lov til at bruge dine personlige data til at yde en service i forhold til de tilbud, du har anmodet om via vores hjemmeside, og ikke til noget andet formål.

Vi arbejder også med tredjeparter, såsom datastyrings platforme, der hjælper os med at forbedre din oplevelse på hjemmesiden. Vi har meddelt disse tredjeparter, at vi ønsker at behandle dine data anonymt. Vi har også en databehandlingsaftale, hvori det hedder, at dine personlige data kun skal bruges til at analysere vores hjemmeside og ikke til noget andet formål.

Nogle cookieudviklere har adgang til de data, som cookies indsamler på vores hjemmeside. Derfor er vi selektive til at vælge hvilke tredjeparts integrationer vi tillader på vores hjemmesider. Du kan finde flere oplysninger om dette i vores cookies erklæring, samt fortrolighedspolitikken for disse parter.

Vi offentliggør ikke ovenstående data til andre (kommercielle) parter, med mindre dette er påkrævet ved lov eller lovligt tilladt. Vi er for eksempel lovligt forpligtet til at dele dine personlige oplysninger med myndighederne i tilfælde af svigagtig aktivitet eller mistænkelige hændelser.

3. Hvor længe opbevarer vi dine personlige data?

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger så længe som nødvendigt for at opfylde de formål, vi indsamlede det til. Under visse omstændigheder sletter vi dine personlige data, eller vi pseudonymiserer det (så det ikke længere kan spores tilbage til dig) til statistiske formål. I så fald kan vi bruge disse oplysninger på ubestemt tid uden yderligere varsel til dig.

Oversigt over tilbageholdelsesperioderne for dine personlige data:

Formål Forklaring
Anmodning om tilbud Alle personlige oplysninger (se 1.1), du indsender, når du anmoder om tilbud, opbevares i to år. Vi bevarer dataene i så lang tid, fordi der er projekter, der skal finde sted uden for et år. Efter to år pseudonymiserer vi dine personlige data.
Anmeldelse Når du sender en anmeldelse (se 1.2), vises den online, så længe hjemmesiden eller firmaprofilen er tilgængelig online. Anmeldelserne hjælper andre forbrugere i udvælgelsesprocessen.
Website besøg Logfilerne med IP-adresser slettes efter tredive (30) dage.
Nyhedsbrev Hvis du tilmeldte dig nyhedsbrevet (se 1.5), bevarer vi dine personlige oplysninger, indtil du afmelder dig nyhedsbrevet.

4. Hvad er dine rettigheder?

Du har ansvaret for dine egne personlige data. Du kan til enhver tid anmode om inspektion, justering eller sletning af dine personlige data. Fortæl os via e-mail eller post, og vi vil behandle din anmodning hurtigst muligt.

Email: info@flytning24.dk

Adresse: Godebaldkwartier 371, 3511 DT Utrecht, Holland

Skulle du have nogen klager med hensyn til behandlingen af dine personlige data, hjælper vi gerne. Har du nogen klager, har du ret til at klage til tilsynsmyndigheden for databeskyttelsesproblemer. Bemærk dog, at vi vil sætte pris på muligheden for at håndtere dine klager eller bekymringer, inden du kontakter myndigheden, så kontakt os venligst med eventuelle spørgsmål.

5. Hvor gemmes mine data?

Vi tager både interne og eksterne, passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre dine personlige data. For eksempel gemmer vi dine data i forskellige databaser i Den Europæiske Union. I det ekstraordinære tilfælde, hvor dine personoplysninger videreføres til lande uden for EU, sørger vi for, at dit privatliv beskyttes på en passende måde. Nogle lande har etableret privatlivslovgivning baseret på EU. Nogle amerikanske parter er registreret under Privacy Shield, som giver tilstrækkelige sikkerhedsforanstaltninger.

6. Gælder denne fortrolighedserklæring for tredjeparter, vi samarbejder med?

Denne fortrolighedspolitikken omfatter kun flytning24.dk og ikke andre tredjeparts websteder, der viser en tilknytning eller link til vores hjemmeside. Hvis du besøger et andet websted via vores hjemmeside, f.eks. hjemmesiden til et flyttefirma, gælder denne fortrolighedspolitikken ikke for deres hjemmeside. Vi anbefaler dig at omhyggeligt læse fortrolighedspolitikken for den pågældende hjemmeside.

7. Hvem er ansvarlig for dine data?

Flytning24.dker controller og ansvarlig for dine personlige data (ofte omtalt som "vi", "os" eller "vores" i denne fortrolighedspolitik). Flytning24.dk ejes og drives af SkyDreams B.V.

Adresse: Godebaldkwartier 371, 3511 DT Utrecht, Holland

Email: info@flytning24.dk
Telefonnummer: 89 87 40 72

Virksomhedsnummer: 24330161
Moms nummer: NL 8201.56.188.B.01

8. Ændringer i denne fortrolighedspolitikken

Vi opdaterer lejlighedsvis denne fortrolighedspolitik. Derfor anbefaler vi dig at læse fortrolighedspolitikken, når du bruger vores service for at blive informeret om, hvordan vi beskytter dine oplysninger.

Denne fortrolighedspolitik blev senest opdateret den 24. maj 2018.